Ganz toll!!

29 juli 2019

Vanochtend hebben we heerlijke rustige ochtend. Jeroen gaat met de meiden boodschappen doen in Oostenrijk en daarna een heerlijk ontbijt.

Daarna gaan Lieske en ik het park verkennen.... Het is rustig en niet veel te doen. Dan maar te voet de grens over naar Oostenrijk, we zitten hier letterlijk op de grens. Het is een waar kinderparadijs, veel familiehotels en een groot zwemparadijs. Daar gaan we vanmiddag maar eens kijken. Wel raar dat je zo de grens overloopt en ook weer terug.

We besluiten om met de fiets naar het zwemparadijs te gaan, helaas een lekke band dus de meiden gaan samen op een fiets en wij gaan te voet. Het zwemparadijs is groot en de gemiddelde leeftijd is anders  dan gisteren ( een verschil van 55 jaar ☺️). Er is veel te doen voor hele kleine kinderen maar ook veel gave glijbanen voor wat grotere kinden en hele grote kinderen 🤗. Met of zonder banden......snel of matig...... Haha wat een feest. Je hebt hier de speedy glijbaan.... Op het einde zit je bikinibroekje waar die niet moet zitten en je lenzen  zitten achter je pupillen. Maar wel gaaf. Ook heb je hier virtual reality rutsche, de langste afsaling van de wereld. Je gaat dus met zo'n camera op je hoofd de glijbaan af in een fantasy world, maar dan wel een hele lange glijbaan. Ik werd er misselijk van, Lenneke viel om en Lieske zat vast....... En Jeroen was slim geweest, die was zonder bootje/band gegaan. Geen succes dus. Die ander glijbanen waren echt top, voelde me weer effe kind.....  Ook was het leuk om mensen te kijken 😱 Echt niet normaal, de oostenrijkers en hongaren kunnen er ook wat van (omvang, tattoos, piercings etc etc).

Om een uur of 7 waren we er wel klaar mee, dus lekker naar huis, een frisse douche en lekker een hapje eten. We gaan vandaag voor een restaurant in Oostenrijk. Als we net in de auto zitten vraagt Jeroen of ik de paspoorten bij me heb. Ik reageer er maar niet..... Altijd die flauwe grapjes. Dan passeren we de grensovergang, controle..... Oeps en wat nu?  Rustig en vriendelijk blijven, uitgelegd waar we logeren en ze kijken een keer achterin de auto, zien daar twee brave meisjes zitten en toen mochten we doorrijden. Blijft toch wel vreemd.

Na een heerlijke oostenrijkse maaltijd (mixed grill en cordon bleu) weer richting de grens. De heren staan er nog steeds maar we mogen meteen doorrijden. Nu nog een spelletje Sushi, paar flauwe filmpjes kijken en dan moe maar voldaan naar bed.

1. Angelique:
    Ik had je wel willen zien roetsjen Jeannette 😃
  2. Lieske:
    30 juli 2019
    Hahaha mam ik had ook last van men oog 😉
  3. Anja:
    30 juli 2019
    Leuk! Ook benoeuwd waar dat broekje ergens zat🤣🤣
    Geniet nog ff, want vlgs mij zit het er bijna op. 🥂🍹😍
  4. Moniek:
    31 juli 2019
    Hahahah heerlijk Jeanette
    Klinkt allemaal lekker en ontspannen
    Geniet nog ff en dan breng die lekker wijn deze kant maar mee in😆😆